Activiteiten commissie

Het nieuwe seizoen is gestart!

Nieuws afbeelding 18-9-2023

Afgelopen zaterdag hebben de jeugdteams van HVM de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen gespeeld. Sommige teams waren enigszins vergelijkbaar met vorig jaar, maar er zijn ook veel teams die een nieuwe samenstelling hebben. En ondanks de vele trainingen kost het dan natuurlijk even voordat iedereen aan elkaar gewend is.

Voor het eerst heeft HVM een jeugdteam (JO16-1) wat een combinatie is van spelers van HVM en van Qui Vive. Dit team heeft de 1e wedstrijd meteen ruim gewonnen. Hoe mooi is dat!

Een nieuw seizoen betekent poffertjes! Zoals gebruikelijk worden bij de start van het seizoen de jeugdspelers op vrijdag na de training getrakteerd op poffertjes. Voor de ouders en trainers is er altijd wat lekkers om te drinken en te eten. Met fantastisch weer en een lekker muziekje zijn de trainingen natuurlijk net wat leuker.

De seniorenteams hadden afgelopen zondag al hun tweede competitiewedstrijd.

Heren 1 speelt in de 4e klasse en heeft inmiddels 2x gelijk gespeeld tegen Eemnes en UNO. Ze staan nu 6e in de poule.

Dames 1 speelt in de 3e klasse. Na het verlies tegen de Kikkers werd afgelopen zondag knap gewonnen van UNO. De dames staan nu 8e in de poule.

Dit jaar heeft HVM een nieuw Dames 2 team. Na het verlies van de 1e wedstrijd wisten ze afgelopen zondag met 4-1 te winnen van de koploper. TOP! Ze staan inmiddels 4e in de poule.

Al met al een mooie start voor HV Mijdrecht.