Activiteiten commissie

HVM Jongste Jeugd dag

Nieuws afbeelding 18-6-2023

HV Mijdecht Jongste Jeugd dag

Op zaterdag 17 juni organiseerde HV Mijdrecht de slotdag voor de MO8.

Het thema was "Op vakantie naar Mexico”. Met de tropische temperaturen voelde het ook erg Mexicaans aan. 12 teams kwamen in mooi uitgedoste outfits naar de Mijdrechtse Hockey Vereniging.

Er waren teams van Abcoude, Amstelveen, Loenen, Myra, Qui Vive en natuurlijk Mijdrecht. Maar elk team had een leuke Mexicaanse naam gekozen.

Alle teams werden verwelkomd met een tropische cocktail en daarna werd van elk team een foto gemaakt.

Rond de wedstrijden die alle teams gespeeld hebben, waren er ook diverse leuke spelletjes georganiseerd. Zoals "Jeu de hockey” (spreek voor zich zelf. Toch?) En "Aqua hockey” waarbij de speelsters een bekertje water op de stick hadden en een parcours moesten lopen zonder dat de beker valt. Ook was er een competitie "shoot out”. Op de doellijn stonden diverse kegels. Elke kegel had een eigen waarde en hoe meer kegels een team om gooiden met een hockeybal, des te hoger de score.

Bij dit toernooi gaat het om FUN en gezelligheid. Er is dan ook geen klassement van de gespeelde wedstrijden, maar er waren wel prijzen beschikbaar voor de teams met de leukste outfits per poule en voor de winnaars van de kegel shoot out.

De gelukkige winnaars waren De Mexicaanse Girls Club, De Mexi Girls, De Turbo Tacos en het team dat de shoot out wist te winnen was De Nacho's.

Uiteraard ging niemand met lege handen naar huis en was er nog een give away voor alle meisjes en een teamfoto.

Alle teams werden hartelijk bedankt voor hun komst, de leuke originele outfits en team namen!! Voor iedereen een leuke zomervakantie.