Communicatie Commissie

Overlijden Ton Volmer

11-4-2023
In memoriam: Tonny Volmer.

Helaas moeten wij u mededelen dat op 2e Paasdag 10 april 2023 is overleden Tonny Volmer. Het ging de laatste tijd al niet goed met hem, maar dan toch komt zo’n overlijden altijd nog onverwacht.

Tonny heeft heel veel betekend voor de club. Hij was vanaf de oprichting lid van de club. Hij heeft zich in het begin vooral bezig gehouden met het geven van trainingen aan de jeugd en met het samenstellen van de jeugdteams. Later zijn daar ook de wekelijkse trainingen aan de trimmers bijgekomen.
Voor al zijn werkzaamheden voor de club is hij benoemd tot lid van verdienste en later tot erelid van de vereniging.
Op een gegeven moment heeft hij het hockeytechnische gebeuren achter zich gelaten en heeft hij aansluiting gezocht bij de Activiteitencommissie (nu Bar- en Activiteitencommissie). Hij heeft vele jaren met veel enthousiasme allerlei activiteiten mede georganiseerd en zat op toernooidagen achter de wedstrijdtafel om wedstrijden op tijd te laten beginnen en te beëindigen en om uitslagen te noteren en prijzen uit te reiken.

Met zijn bedrijf Volin heeft hij jarenlang gezorgd voor het (gratis) wassen van de handdoeken van de toiletten en de keuken.
Ook nu het wat minder met hem ging qua gezondheid, wilde hij deel blijven uitmaken van de commissie om zodoende toch nog wat voor de club te kunnen betekenen.

Een echte HVM’er is heengegaan. Zo zullen we ook aan hem terug denken.

Wij wensen zijn kinderen en familie alle sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bijlage

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws