VAN DE VOORZITTER - FEB 2022

Nieuws afbeelding 24-2-2022

Beste (ouders van) leden,

Op het moment dat ik dit schrijf schijnt de zon en dat is ook precies het gevoel dat ik heb als ik naar de komende periode kijk. Er is steeds meer mogelijk en ik heb goede hoop dat we in ieder geval tot aan de zomervakantie weer op een normale manier kunnen hockeyen.

Vanaf komende vrijdag zijn in principe alle beperkende maatregelen klaar en staat niets ons in de weg de komende periode zonnig in te zien.

Er staan een aantal belangrijke zaken op stapel, dus noteer de volgende zaken alvast in je agenda:

Vrijdag 18 maart 17:00u – 18:30u

Shirtwissel + Geselluge Vrijdag + Huldiging Herfst- en Zaalkampioenen

Op dit tijdstip kunnen jullie je nieuwe shirts ophalen in het clubhuis. Iedereen heeft een tijdje geleden zijn/haar maat doorgegeven aan zijn/haar teammanager. Dit is ook het shirt dat je ontvangt. Er kan die dag niet van maat geruild worden. Alle competitie spelende leden krijgen een uit- en een thuisshirt, op voorwaarde dat het oude huidige shirt gewassen wordt ingeleverd.

Ervaring leert dat dit ook voor veel leden het moment is om nieuwe rokjes, shorts & sokken te willen kopen. Iedereen die dat wil kan vanaf nu zijn bestelling plaatsen via de website (https://www.clubcolors.nl/club/mijdrecht/). Alles wat vóor 15 maart besteld is via de webshop zal ook geleverd worden op 18 maart, gelijk met de shirts. Dit betekent dus dat je geen verzendkosten betaald. Belangrijk om bij de bestelling naam + team te vermelden. Het is nietmogelijk om de 18e rokjes of shorts te kopen.

Hetzelfde geldt voor de zgn. HVM Tech Suits welke tot 15 maart met 20% korting via de webshop besteld kunnen worden en ook 18 maart geleverd worden (uitzondering: wanneer er extra logo’s gedrukt moeten worden, dan kan levertijd iets langer zijn).

Om 17:30u zullen we de Herfst en Zaalkampioenen huldigen en aansluitend hebben we een officieel ‘tekenmoment’ van de contracten met de nieuwe shirtsponsoren. Zij maken het mogelijk dat we daadwerkelijk weer nieuwe shirts krijgen.

Deze middag/avond wordt opgevrolijkt met Geselluge vrijdagmiddag activiteiten met een hapje en een drankje.

Zaterdag 9 april HVM Dance Classics

Binnenkort starten we met de verkoop van toegangskaarten voor de 1e HVM Dance Classics. Dit is het uitgestelde feest van 20 november jl, wat om bekende redenen niet door kon gaan. Een feestje gaat het zeker worden met herkenbare dansmuziek en een spectaculaire verrassing. Kaarten zijn verkrijgbaar aan de bar in het clubhuis.

Zaterdag 18 juni Lustrum-Feest

De club bestaat dit jaar 45 jaar. Dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Zaterdag 18 juni zal er in ieder geval een groot feest zijn (met een 538-DJ). Nadere details volgen nog. Het zou fijn zijn als zich nog een aantal mensen melden om dit mede te organiseren.

Noteer bovenstaande data dus in jullie agenda.

Daarnaast zijn er een nog aantal andere zaken het vermelden waard.

We hebben eind vorig jaar afscheid genomen van Chiel-Jan. Dat gaf direct een uitdaging op opvolging te vinden. Tot aan de zomervakantie hebben we Thijs Gasse & Jasper de Kloet bereid gevonden om de rol van Hoofdtrainer in een duobaan op zich te nemen. Ook hebben we voor training/coaching van Dames 1, Raymond Kimman kunnen ‘strikken’ tot het einde van het seizoen.

Voor het nieuwe seizoen zijn we in gesprek met een aantal mensen voor rol van Hoofdtrainer en Teamtrainer Dames-1. Dit ziet er veelbelovend uit, hoewel de handtekeningen nog niet gezet zijn. Richard Buss, huidig trainer Heren-1 heeft al toegezegd ook volgend seizoen Heren-1 te blijven coachen.

Zowel Heren-1 als Dames-1 staan er goed voor in de competitie en doen serieus mee om promotie. Houd hun speelschema goed in de gaten; iedere support, zeker bij de thuiswedstrijden, kunnen zij goed gebruiken.

Daarnaast hebben we besloten om alle communicatie binnen HVM meer te stroomlijnen. Hiervoor is onze communicatiecommissie Central and Single Point of Contact. Zij zullen alle uitingen in welke vorm dan ook (mail, website, socials, lokale krantjes) gaan verzorgen. Zij zijn te bereiken via: [email protected]

Bij algemene vragen kan er contact opgenomen worden met Eltjo Bril ([email protected] of 06-51050985). Voor technische vragen graag contact zoeken met Robert Hart ([email protected]of 06-81244525)

Met sportieve groet namens het bestuur

Eltjo Bril