Bardienst

Diploma Sociale Hygiëne

Nieuws afbeelding 25-2-2019

Aangezien wij in ons clubhuis alcoholische drank (wijn en bier) en etenswaren verkopen, moeten wij voldoen aan de gestelde eisen in de Drank- en Horecawet. Hiervoor moeten er mensen zijn, die in het bezit zijn van het Diploma Sociale Hygiëne.

Wij zijn op zoek naar leden/ouders, die dit diploma bezitten of die bereid zijn om dit diploma te halen.

Hiervoor zijn diverse mogelijkheden.Een een-daagse spoedcursus (maandag/dinsdag). Aan het eind van die dag doe je dan examen. Thuisstudie is ook mogelijk.

De kosten zijn voor rekening van de club.

Als u later een baan in de horeca ambieert, is dit het basisdiploma dat u zeker moet hebben.

Als u meer informatie wilt, kunt u contact opnemen met Rob de Jong, tel 06-81159715 of  via email naar [email protected]