Bar: instructies

Instructies

Wat wordt er van de vrijwilligers verwacht als je bent ingedeeld voor een bardienst:

*dat je tijdig aanwezig bent op de tijd dat je bent ingedeeld. Je ontvangt hiervoor een email, maar check ook zelf regelmatig de site bij BARSCHEMA.

*als je onverhoopt niet kunt, dat je zelf binnen het team voor vervanging zorgt.

*het verstrekken van consumpties (koffie, thee, frisdranken, broodjes, tosti’s en snoep) en deze correct afrekenen

*het klaarzetten van kannen limonade voor de teams die van het veld afkomen

*het schoonhouden van de keuken en de bar en het aanvullen van artikelen die op zijn

*de laatste dienst dient na afloop het clubhuis aan te vegen, vuilnisbakken te legen en op te ruimen.

*de eerste ploeg ontvangt instructie van de barcaptain over allerlei zaken. Het is de bedoeling dat je deze instructie doorgeeft aan de opvolgers.

De barcaptain weet hoe alle apparatuur in de keuken werkt. Ook staan de gebruiksaanwijzigingen vermeld in de map "Barinstructies” links op de plank in de keuken. Eventuele opmerkingen of suggesties kun je kwijt in het "Grote Barboek”, eveneens links op de plank in de keuken. Al je opmerkingen en tips zijn van harte welkom.

Alvast hartelijk dank en wij hopen dat je met veel plezier de bardienst draait!

Mocht je geinteresseerd zijn om de rol van barcaptain ongeveer eens in de twee maanden een keer op je te nemen, stuur dan even een mailtje naar [email protected]